تیم برنج تیمشن سال هاست که در زمینه کشت و فروش برنج مرغوب در مازندران فعالیت داشته و دارد اما مشکلی از گذشته تا به همین امروز گریبان گیر این صنعت بوده چیست؟
برنج با کیفیت به دست مشتری (مخصوصا خارج از مازندران) نمیرسد!
وجود واسطه های زیاد بین تولید کننده و مصرف کننده و موارد دیگری را میتوان از دلایل این مشکل دانست و به همین دلیل هم تیم تیمشن تصمیم به فروش آنلاین محصولات خود در سراسر کشور گرفت تا علاوه بر خدمت رسانی بتواند برنج مرغوب و اعلای مازندران را به دست همه ایرانیان عزیز برساند.
وجود واسطه های زیاد و طمع برخی باعث افت کیفیت برنج ها و بی اعتمادی خریداران شده!
ما در تیمشن با ارسال مستقیم برنج مرغوب از تولید کننده به مشتری و با قیمت مناسب این مشکل را حل کردیم٬ به طوری که با اولین پخت متوجه کیفیت محصولات تیمشن خواهید شد.
ارسال برنج نامرغوب و بی کیفیت قطعا باعث کاهش اعتماد مشتریان و به طبع کاهش اعتبار برند و تیم تیمشن خواهد شد و این در حالیست که هدف تیمشن افزایش رضایتمندی مشتریان و افزایش اعتبار این تیم بوده و هست.
در نتیجه برنجی که به دست شما خواهد رسید٬ بدون شک از بهترین کیفیت برخوردار خواهد بود.
خیر!
برنج تیمشن مسئول تولید و عرضه برنج ۱۰۰ درصد ایرانی (مازندران) بوده و به هیچ عنوان هیچ نوع از برنج غیر ایرانی در این سایت فروخته نخواهد شد.
اگر شما خواستار خرید برنج خارجی هستید تیمشن از شما معذرت میخواهد!
هزینه ارسال محصولات معمولا با توجه به نوع ارسال و آدرس انتخابی شما محاسبه خواهد شد و امکان پرداخت هزینه ارسال به صورت پس کرایه و از طریق باربری نیز فراهم است.
امکان ثبت سفارش در ۲۴ ساعت شبانه روز و در ۷ روز هفته فراهم است و نیازی به ساخت اکانت کاربری برای ثبت سفارش وجود ندارد.
پرداخت مبلغ در حالت عادی از طریق درگاه های پرداخت بانکی انجام میشود اما در صورت نیاز میتوانید با هماهنگی با بخش پشتیبانی سایت٬ پرداخت خود را به صورت کارت به کارت انجام دهید.
بعد از ثبت سفارش تیم ما تهیه٬ کنترل کیفیت و بسته بندی سفارش شما را انجام خواهند داد که ممکن است بین ۱ تا ۲ روز زمانبر باشد!
بعد از بسته بندی سفارش شما ارسال خواهد شد و با توجه به روش ارسال انتخابی توسط شما بعد از ۳ تا ۷ روز به دست شما خواهد رسید.
نوش جان!
در حالت عادی بعد از ارسال سفارش٬ کد رهگیری پستی به شماره موبایلی که با آن سفارش خود را ثبت کرده اید پیامک خواهد شد و شما با وارد کردن این کد در سایت اداره پست میتوانید از وضعیت فعلی سفارش خود مطلع شوید.
در صورتی که این کد را به هر دلیلی دریافت نکرده اید و در تیمشن دارای حساب کاربری هستید٬ میتوانید سوابق خرید خود را در پنل کاربری خود مشاهده و پیگیری کنید٬ اما در غیر اینصورت میتوانید با ارتباط با بخش پشتیبانی سایت از صفحه راه های ارتباطی وضعیت فعلی سفارش خود را پیگیری کنید.
بله!
اما در حال حاظر امکان خرید عمده محصولات تیمشن از سایت وجود ندارد و برای انجام این کار میبایست با بخش پشتیبانی سایت از طریق صفحه راه های ارتباطی تماس بگیرید.
در حال حاظر خیر!
متاسفانه در حال حاظر قادر به فروش قسطی محصولات تیمشن نیستیم٬ اما در تلاشیم که در آینده نزدیک این نیاز را نیز برطرف کنیم.